woensdag 14 december 2016

Drie, euh neen, vier winnaars! En de Warmste Week van StuBru...

Het was even wachten op enkele foto's van ons verkoopsstandje op het mega gezellige marktje "Warmste winterbar meets creamarkt" in het kader van De Warmste Week van StuBru. Het was zo'n drukke bedoening dat ik zelf foto's vergat te nemen ;-). Hier schreef ik over onze voorbereidingen en de projecten waar we o.a. voor gingen...


Goed teken hoor ik je denken? Dat was het ook! We verkochten voor bijna 500 euro geschenkjes. De helft van onze opbrengst gaat naar VZW Hachiko, de andere helft naar een naaiatelier in Tansila

Nu ik eindelijk foto's kan tonen ;-), kan ik ook de winnaars van onze lopende wedstrijden (WEDSTRIJD 1 en WEDSTRIJD 2) bekend maken!!!! 

Ik schreef per wedstrijd alle namen op een briefje (sommigen dankzij hun naaitip, zoals beloofd, twee keer) en Noor trok met haar (echt waar) nog onschuldige hand de winnaars. Het was hier een zeer spannende bedoening en alles werd heel serieus genomen! Volgende keer filmen we het gebeuren als bewijslast ;-).

WEDSTRIJD 1
Tine, jij wint het patroontje voor de Kaia Mini Fabric Bin!! Proficiat Tine, geef even je e-mailadres door (naaisgerief@yahoo.com) en je kan aan de slag!

WEDSTRIJD 2
Linda Reiniers, Eline Van Loon en Joke van The Needle of Choice, proficiat jullie alledrie! Stuur snel jullie e-mailadres door naar naaisgerief@yahoo.com en houdt jullie brievenbussen in de gaten!

Bedankt nog eens, lieve sponsors ;-).



Naaisgroeten TinneV

5 opmerkingen:

  1. Oh jee ik sta zwaar achter met blogs lezen! Maar joepie jeej een extra Kerst cadeautje! Dankjewel Noor ๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie gewonnen! Dankjewel! We gaan die lapjesstapel eens aanbreken! ๐Ÿ˜Š

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hi Linda, kan je me ook nog eens je adres doorsturen? Dan kan ik je gegevens doorgeven aan de uitgeverij! naaisgerief@yahoo.com

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!